Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

"Το μεγαλύτερό μου παράπονο είναι πώς δεν έχω παίξει στην Επίδαυρο..."



Το μεγαλύτερό μου παράπονο είναι πώς δεν έχω παίξει στην Επίδαυρο


Ο Μανώλης Δεστούνης, ξεκίνησε την καριέρα του το 1964 δίπλα στο δάσκαλό του, Μίμη Φωτόπουλο. Απο το 1965 και μετά έχει γυρίσει 150 ταινίες ανάμεσα στις οποίες και ξένες παραγωγές, με κορωνίδα τη συμμετοχή του στο αριστούργημα «OEDIPUS THE KING» μαζί με τους ‘Ορσον Ουέλλες, Κρίστοφερ Πάλμερ, Ντόναλντ Σάδερλαντ κ.ά. Φέτος, συμμετέχει σε τρείς θεατρικές παραστάσεις, “Το Μυστικό”, τον “Οίκο Ευγηρίας” και το παιδικό έργο “Μπόζο, ο κλόουν”.

Ο ηθοποιός που σπούδασε στην Ανώτερη Δραματική Σχολή Αθηνών (Γ.Θεοδοσιάδη ) εδώ και 50 χρόνια μας προσφέρει μοναδικές ερμηνείες σε όλα τα είδη με τα οποία θα ασχοληθεί, απο το παιδικό θέατρο μέχρι την αρχαία τραγωδία. Λίγο πρίν τις πρεμιέρες του, ο Μάνος Δεστούνης, μιλά αποκλειστικά στο verge.gr και την Έλενα Φάκου.


Πείτε μας δυο λόγια για την παράσταση “Το μυστικό” στην οποία πρωταγωνιστείτε :

Πρόκειται για ενα κοινωνικό έργο, με πολλές συγκρούσεις, εντάσεις, σασπένς και αφορά την ιστορία δύο ζευγαριών η οποία οδηγείται σε απροσδόκητες εξελίξεις λόγω του μυστικού το οποίο υπάρχει ανάμεσά τους. Είναι δυο ζευγάρια, τα οποία κάνουν παρέα για 30 ολόκληρα χρόνια και έξαφνα , αποκαλύπτεται το μυστικό το οποίο είναι καλά κρυμμένο όλα αυτά τα χρόνια και αποτελεί την κομβική στιγμή απο την οποία οι σχέσεις τους αλλάζουν ριζικά. Η πρεμιέρα είναι η 11η Οκτωβρίου στο θέατρο Μπρόντγουεϊ. Πρωταγωνιστούν ο Σπύρος Φωκάς, η Ιλιάδα Λαμπρίδου,ο Χρήστος Φωτίδης και η Κυριακή Γάσπαρη. Συγγραφέας είναι η Τούλα Μπούτου, χoρογράφος είναι ο Δημήτρης Παπάζογλου και ζωντανά παίζει βιολί στην παράσταση η Μολδαβή Βίβιαν Σπρισίν.




Ας περάσουμε στην παράσταση “Οίκος Ευγηρίας, η Ευτυχισμένη Δύσις” στην οποία συμμετέχετε φέτος :

Είναι ο δεύτερος χρόνος που ανεβαίνει η συγκεκριμένη παράσταση και εγώ θα συμμετέχω απο φέτος, αντικαθιστώντας το Νίκο Βανδώρο. Ο ρόλος μου είναι ένας καλοστεκούμενος γεροντάκος τον οποίο το παιδί του και η νύφη του τον έχουν πετάξει σ’ αυτόν τον οίκο ευγηρίας με σκοπό να πεθάνει και μετά να του φάνε την περιουσία. Αλλά εγω αντιστέκομαι, κάνω δεσμό με μια άλλη τρόφιμο του ιδρύματος, την οποία υποδύεται η Καίτη Φίνου , την κοπανάμε , φεύγουμε απο τον οίκο ευγηρίας και πάμε να ζήσουμε μόνοι μας στο δικό μας σπιτικο. Σε αυτή την παράσταση είμαστε 18 ηθοποιοί ανάμεσα στους οποίους πολύ μεγάλοι πρωτααγωνιστές : Δέσποινα Στυλιανοπούλου, Ανέστης Βλάχος, Μαρία Ιωαννίδου, Τρύφων Καρατζάς κ.ά…


Τα τελευταία χρόνια πολλοί ηθοποιοί μιλούν δημόσια για τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Πώς σχολιάζετε την κρίση που περνάει το επάγγελμα;

Εγώ προσωπικά, να σερνόμουν στο δρόμο απ’την πείνα, δε θα έβγαινα ποτέ στην τηλεόραση να εκλιπαρώ για βοήθεια. Είναι ο χαρακτήρας μου έτσι. Τώρα, άν άλλοι βγαίνουν, μπορεί να το κάνουν και με σκοπό.

Ο καθένας πράττει σύμφωνα με το χαρακτήρα του. Οπωσδήποτε υπάρχει κρίση, όχι μονάχα στο επάγγελμα του ηθοποιού αλλά σε όλη την χώρα. Κάποιοι έχουν μαζέψει τα πολλά λεφτά και οι υπόλοιποι είμαστε στη βιοπάλη. Εγώ θα μπορούσα να είχα βγεί και βουλευτής και να είχα γίνει και υπουργός, όταν ενα μεγάλο κόμμα μου ζήτησε να πολιτευτώ. Εγώ όμως σιχαίνομαι την πολιτική και φυσικά αρνήθηκα.


Ποιά ταινία απ’αυτές στις οποίες έχετε παίξει ξεχωρίζετε και γιατί ;

Έχω κάνει 150 ταινίες απο το 1965 και μετά. Είχα την τύχη να κάνω πολλές και καλές ταινίες, αυτή όμως που ξεχωρίζω είναι η “Τί έκανες στον πόλεμο Θανάση;” που υποδύομαι το Γερμανό αξιωματικό. Παράλληλα όμως, έχω υποχρέωση να πώ για τη συμμετοχή μου στην Αγγλική παραγωγή του Οιδίποδα μαζί με τους ‘Ορσον Ουέλλες, Κρίστοφερ Πάλμερ, Ντόναλντ Σάδερλαντ κ.ά. Αυτές είναι επαγγελματικές εμπειρίες που με σημάδεψαν.


Ανεβάζετε φέτος και την παιδική παράσταση “Mπόζο , ο Κλόουν” . Μιλήστε μας και γι’ αυτή:

H παράσταση αυτή θα ανεβαίνει κάθε Σάββατο στις 15:30 το μεσημέρι και πάλι στο θέατρο Μπρόντγουεϊ απο τέλη Οκτωβρίου, μαζί με Καραγκιόζη, τον οποίο μάλιστα παίζει ο γιός μου.




Το μεγάλο παράπονο του Μανώλη Δεστούνη :

“Θα ήθελα μέσα απο το site σας να εκφράσω το μεγάλο μου παράπονο, το οποίο βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που το αναφέρω… Είμαι 52 χρόνια στο θεατρικό σανίδι και δεν έχω παίξει στην Επίδαυρο. Έχει πάει και έχει παίξει μέχρι και η κουτσή Μαρία κι εγώ με τόσα χρόνια καριέρας δεν έχω κληθεί ποτέ να παίξω στον ιερό αυτό τόπο. Το ίδιο παράπονο έχω και για το Εθνικό Θέατρο. Ποτέ, δεν έχω κληθεί να παίξω σε παράσταση του Εθνικού Θεάτρου. Δυστυχώς υπάρχουν τα κυκλώματα τα οποία επιλέγουν τους δικούς τους ηθοποιούς.”


http://www.verge.gr/archives/8260
Verge



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου